Dit blog hoort bij de schriftelijke cursus ‘Het zwijgen van Maria Zachea’ en is alleen toegankelijk voor deelnemers.

LET OP!
Het nieuwste bericht staat helemaal bovenaan en het oudste bericht staat onderaan deze lijst. Klik op het bericht dat je wilt openen. Er wordt automatisch om een wachtwoord gevraagd.

Deel 2 – Toos [1937]

Deel 2 – Toos [1937]

Er is geen samenvatting, omdat dit een beveiligd bericht is.
Lees meer
Leesuurtje (1) Zoomlink + Ervaringen

Leesuurtje (1) Zoomlink + Ervaringen

Er is geen samenvatting, omdat dit een beveiligd bericht is.
Lees meer
Gratis online-lezing met Judith Koelemeijer

Gratis online-lezing met Judith Koelemeijer

schrijfster van het boek "Het zwijgen van Maria Zachea". Afgelopen zaterdag is daar een nieuwe schriftelijke cursus over gestart!
Lees meer
Oefensessie met Zoom

Oefensessie met Zoom

Er is geen samenvatting, omdat dit een beveiligd bericht is.
Lees meer
Deel 1 – Jo [1934]

Deel 1 – Jo [1934]

Er is geen samenvatting, omdat dit een beveiligd bericht is.
Lees meer
Instructie voor gebruik van Zoom

Instructie voor gebruik van Zoom

Alle informatie mét instructiefilmpje hoe je kunt zoomen via computer, tablet of telefoon.
Lees meer
Eerste opdrachten zijn voor iedereen!

Eerste opdrachten zijn voor iedereen!

Zaterdag, 28 november start de nieuwste cursus over het boek "Het zwijgen van Maria Zachea". Deze eerste opdrachten zijn voor iedereen.
Lees meer
Interview met Judith Koelemeijer

Interview met Judith Koelemeijer

Om al een beetje in de stemming te komen voordat de nieuwe schriftelijke cursus echt gaat beginnen op 28 november
Lees meer
Wie schrijven er mee?

Wie schrijven er mee?

Er is geen samenvatting, omdat dit een beveiligd bericht is.
Lees meer
Nieuwe schriftelijke cursus over het boek “Het zwijgen van Maria Zachea”

Nieuwe schriftelijke cursus over het boek “Het zwijgen van Maria Zachea”

Deze cursus bied ik met hoge korting aan, omdat ik het graag voor iedereen beschikbaar wil maken. Ik zie het als een als een lichtje in het donker en een uitnodiging om ons lezend en schrijvend te verbinden met onszelf én elkaar.
Lees meer